Brocante

Brocante winkel

haller (10/23/06 om 11:33:09):

Dag beste mensen,

Om mijn moeder een handje te helpen plaats ik dit bericht. Ze heeft een leuke brocante website: www.bon-vie.nl en een nog veel leukere brocante winkel (foto's en ideeen zijn op de website te zien).

Neem eens een kijkje en laat hier weten wat je ervan vindt (zal mijn moeder leuk vinden).

Groetjes,
Dennis

ps. Heb je ook een brocante website laat dan even hier een linkje achter, dan kan ik en andere mensen ook een kijkje nemen.


Winkel met Brocante en Curiosa

 

Helfrich (10/23/06 om 14:46:50):

Moet dat niet "bonne vie" zijn? Of moet je moeder ook een handje geholpen worden met Franse les? Of ontgaat me weer eens iets? Bijvoorbeeld zoiets:

http://www.metrotimes.com/editorial/review.asp?id=106328

In fact, when I asked manager Susan Sparling about the official spelling of Bon Vie and the anomalous "La Bonne Vie" on a sign on an interior wall, she admitted that corporate was worried about appearing too French in the wake of our invasion of Iraq.


En heeft ze ook absinthiana? Daar zouden de leden van dit forum belangstelling voor kunnen hebben.

 

haller (10/24/06 om 16:01:24):

Wow wat een diepgang op de naam  :P en grappig om te lezen.

De naam is gebasseerd op de achternamen van de eigenaressen, vandaar. Maar toch aardig om te horen dat mensen het als "Frans" zien.


Op de vraag of ze absinthiana heeft moet ik later op terug komen. Zal het eens aan haar vragen.

 

Von (11/17/06 om 10:39:18):

Hallo,

Succes voor jouw moeder! Ik zal haar link op mijn site plaatsen, ok?
Misschien dat jij ook naar mij wilt linken? Ik ook pas gestart en zou dit heel leuk vinden!!

www.alnwickhomedecorations.nl

Thanks! ;)

 

haller (11/17/06 om 13:56:45):

Dank je Von. Heb je link ook op bon-vie vermeld.

Overgens een antwoord op een eerdere vraag, of mijn moeder ook absinthiana heeft, is het antwoord helaas nee.

 

Von (11/17/06 om 14:01:14):

BEDANKT en SUCCES ;D

 

GroeneFee (11/17/06 om 20:22:06):

haller schreef:

Overgens een antwoord op een eerdere vraag, of mijn moeder ook absinthiana heeft, is het antwoord helaas nee.

Verkeerde forum dus. Gegroet!

 

Von (11/17/06 om 20:42:06):

???

 

Von (11/17/06 om 20:45:10):

:-/Wat zijn Absinthiana? Nooit eerder van gehoord ahhaha,, ;)

 

Brocante